Mitalien tilaus

PIIRINMESTARUUSKISOJEN PALKINTOJEN HANKKIMISOHJE

Pohjois-Savon yleisurheilu on hankkinut omalla Pohjois-Savon yleisurheilun logolla (keihäsmies-logo) painetun mitalin käytettäväksi piirinmestaruuskisoissa sekä muissa piirin kilpailuissa.

• Seurat voivat tilata mitalit suoraan Kello-Suomiselta, joka kaivertaa ne pyydetyllä tavalla, lajittelee ne sarjoittain ja lähettää seuran ilmoittamaan osoitteeseen.
  • Kello-Suominen laittaa mitalit postiin viimeistään tilausta seuraavana päivänä. Tämä mahdollistaa sen että seurat voivat tilata mitalit sen jälkeen kun varsinainen kilpailuun ilmoittautumisaika on päättynyt ja valtaosa osallistujista on tiedossa, näin seura voi kaiverruttaa halutessaan vain nämä ja ottaa haluamansa määrän kaivertamattomia mitaleita jaettavaksi jos tulee jälki-ilmoittautumisia.
  • Seura voi palauttaa halutessaan kaivertamattomat varamitalit Kello-Suomiselle.
  • Kello-Suominen laskuttaa mitalit suoraan seuralta viikon kuluttua kilpailupäivästä. Seuran on palautettava yhden viikon sisällä kilpailupäivästä kaivertamattomat varamitalit Kello-Suomiselle.
  • Mitalin seurahinta on 2,85 euroa, sisältäen pyydetyt kaiverrukset ja mitalinauhan.
  • Kello-Suomisen yhteystiedot.

Kello- ja kultaliike