Pohjois-Savon Yleisurheilu ry:n syyskokous 2020

17.11.2020

Pohjois-Savon Yleisurheilu ry:n syyskokous pidetään tiistaina, 24.11.2020 klo 18.15 alkaen Kuopio-hallin kokoustilassa 1 (osoite: Opistotie 4, 70200 Kuopio). Valtakirjo-jen tarkastus ja kahvitarjoilu klo 18.00. Kahvituksen järjestämistä varten pyydetään ilmoittautumiset syyskokoukseen yhdistyksen sihteerille 20.11. mennessä (hanna.leinola@gmail.com).

KOKOUSKUTSU

Pohjois-Savon Yleisurheilu ry:n syyskokous

Pohjois-Savon Yleisurheilu ry:n syyskokous pidetään tiistaina, 24.11.2020 klo 18.15 alkaen Kuopio-hallin kokoustilassa 1 (osoite: Opistotie 4, 70200 Kuopio). Valtakirjojen tarkastus ja kahvitarjoilu klo 18.00. Kahvituksen järjestämistä varten pyydetään

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen säännöissä syyskokoukselle määrätyt asiat. Kutsun liitteenä on syyskokouksen asialista ja valtakirja. Pohjois-Savon Yleisurheilun toimintasuunnitelmaan vuodelle 2021 on mahdollista tutustua etukäteen 19.11.2020 jälkeen piirin nettisivuilla osoitteessa http://psy.sporttisaitti.com/.

Syyskokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteyden kautta. Tästä mahdollisuudesta kiinnostuneita pyydetään ilmoittautumaan etukäteen yhdistyksen sihteerille (hanna.leinola@gmail.com). Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse Teams-linkki, josta pääsee mukaan kokoukseen. Jotta etäyhteyden kautta osallistuvalla on äänioikeus mahdollisessa äänestyksessä, täytyy allekirjoitettu valtakirja toimittaa seuran sihteerille ennen kokousta.

Syyskokouksen yhteydessä on perinteisesti järjestetty palkitsemistilaisuus, jossa on

palkittu Pohjois-Savon piirin vuoden parhaat yleisurheilijat ja muut ansioituneet toimijat. Tänä vuonna palkitsemistilaisuutta ei koronaepidemian vuoksi järjestetä. Lista palkittavista julkaistaan PSY:n nettisivuilla viimeistään syyskokouspäivänä 24.11. Palkittaville ilmoitetaan henkilökohtaisesti palkitsemisesta ja palkinnot toimitetaan joko suoraan palkittaville tai heidän seuransa edustajalle.

Tervetuloa syyskokoukseen!

Pohjois-Savon Yleisurheilu ry:n hallituksen puolesta,