PSY:n syyskokous ja piiriparlamentti 2018

4.12.2018

Pohjois-Savon yleisurheilun piiriparlamentissa 3.12.2018 Kuopiossa palkittiin kauden aikana ansioituneita urheilijoita ja seuratoimijoita.

Pohjois-Savon yleisurheilun piiriparlamentissa 3.12.2018  Kuopiossa palkittiin kauden aikana ansioituneita urheilijoita ja seuratoimijoita. Kaikkien palkittujen lista ohessa. Sanna Kämäräinen oli tilaisuudessa kertomassa kuulumisiaan.

Syyskokouksessa PSY:n hallitukseen valittiin seuraavat henkilöt. Puheenjohtajaksi kausille 2019 ja 2020 valittiin Timo Eronen Varkaudesta. Jäseniksi Jaana Kujala Juankoski, Anna-Maija Nenonen Tervo, Tuija Koponen Leppävirta, Raija Korhonen Kaavi, Ilkka Maksimainen Siilinjärvi, Arttu Dahlström Kuopio, Hanna Leinola Siilinjärvi,  Roosa Väänänen Varpaisjärvi (uusi).

Liitteet